Pirkimas ir apmokėjimas

Prekių pirkimo proceso aprašymas.

1.  Išsirinkite prekę. Pasirinkite prekės savybes bei konfigūraciją (apmušalo spalvą, kėdės porankių, bazės tipą ir panašiai), įveskite norimą pirkti kiekį bei įdėkite prekę i krepšelį.

2.  Patekus į prekių krepšelį, Jus galite tęsti apsipirkimą (rinktis daugiau prekių), redaguoti jau įdėtas prekes (keisti prekių konfigūraciją ar jų kiekį), šalinti prekes iš krepšelio.

3.  Jei Jums tinka krepšelyje parinktos prekės -  pereikite prie pirkimo proceso žingsnių:

3.1.  Žingsnis Nr. 1 – Pirkimo būdas. Pasirinkite kaip pirksite prekę – užsiregistravęs ar nesiregistruodami. Registruoti pirkėjai turi galimybę pereiti pirkimo procesą greičiau, išsaugoti kelis pristatymo adresus, peržiūrėti ir sekti savo užsakymus bei naudotis kitais registruoto pirkėjo privalumais.

3.2.  Žingsnis Nr. 2 – Pirkėjo duomenys. Įveskite savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Jei prekes perka juridinis asmuo, kuriam reikalinga PVM sąskaita-faktūra, Pirkėjas pateikdamas užsakymą privalo nurodyti įmonės pavadinimą, įmonės kodą, įmonės adresą bei įmonės PVM kodą. Pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymui vykdyti.

3.3.  Žingsnis Nr. 3 – Prekės gavėjo duomenys. Pildykite tik tuo atveju, jeigu prekes atsiimsite ne Jūs pats, arba jei pageidaujate, kad prekės būtų pristatomos ne Jūsų gyvenamuoju adresu. Įveskite prekės gavėjo duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymui vykdyti.

3.4.  Žingsnis Nr. 4 – Pristatymo būdas. Pasirinkite prekių pristatymo būdą. Pirkėjas gali pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes iš Pardavėjo pats adresu: Kalvarijų g. 125, LT-08221 Vilnius, Prekybos centras „Baldų Rojus“, 3 aukštas, UAB „Vamako“, darbo dienomis nuo 10 val. Iki 18 val.

3.5.  Žingsnis Nr. 5 – Mokėjimo būdas. Pasirinkite vieną iš siūlomų prekių apmokėjimo būdų: apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste arba apmokėjimas banko pavedimu.

3.6.  Žingsnis Nr. 6 – Užsakymo apžvalga. Patikslinkite savo suformuotą užsakymą, susipažinkite su Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis bei spauskite nuorodą „Užsakyti“.

6.  PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI (ištrauka iš internetinės parduotuvės „biurokedes.lt“ prekių pirkimo-pardavimo taisyklių)

6.1.  Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Prekių kainų, o taip pat Pardavėjo vykdomų akcijų galiojimo laikotarpis – tikralaikis, jei kainų pateikimo ir vykdomų akcijų galiojimo metu nėra nurodytas konkretus galiojimo terminas.

6.2.  Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje nurodytos neįskaičiavus prekių pristatymo bei surinkimo kainos. Jeigu Pirkėjas pageidauja, kad jam būtų suteiktos papildomos paslaugos (prekių pristatymas ar surinkimas), tuomet už šias paslaugas Pirkėjas moka papildomą mokestį, kuris prisideda prie prekės kainos ir sudaro pilną užsakymo sumą. Šių paslaugų pasirinkimas yra vienas iš užsakymo žingsnių, todėl atlikęs užsakymą Pirkėjas susipažįsta ir pasirenka jam tinkamą paslaugą.

6.3.  Už Internetinėje parduotuvėje užsakytas prekes atsiskaitoma Lietuvos Respublikos valiuta – eurais. Atsiskaityti už užsakytas Prekes galima dviem būdais:

6.3.1.  Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant elektroninės pinigų įstaigos  „mokėjimai.lt“ (UAB „EVP International") –elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su „mokėjimai.lt“ (UAB „EVP International") arba su vienu iš žemiau nurodytų bankų: AB bankas „Swedbank“, AB bankas SEB, AB bankas DNB, „Danske Bank“ Lietuvos filialas, AB bankas „Nordea“, AB bankas „Citadele“, AB „Šiaulių bankas“, UAB Medicinos bankas. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje automatiškai sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo Internetinės parduotuvės sąskaitą, esančią UAB „EVP International" mokėjimo sistemoje.

6.3.2.  Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių arba prisijungęs prie savo banko elektroninės sistemos rankiniu būdu suformavus pavedimą, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą. Pasirinkus šį mokėjimo būdą, Pirkėjas privalo mokėjimo paskirties laukelyje įrašyti patvirtinto užsakymo numerį, taip pat kitus mokėjimo pavedimui įvykdyti būtinus informacinius laukus.

6.4.  Atsiskaitydamas 6.3. punkte numatytais apmokėjimo būdais, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Užsakymas pradedamas vykdyti bei pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti tik gavus Pirkėjo apmokėjimą. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

6.5.  Pirkėjas, patvirtindamas šias taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (išankstinės sąskaitos, PVM sąskaitos faktūros), jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu. Visi pirkimo dokumentai bus atsiųsti el. paštu, Pirkėjo užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Pirkėjas visus pirkimo dokumentus taip pat gali peržiūrėti prisiregistravęs Internetinėje parduotuvėje skyriuje „Mano paskyra“ skiltyje „Mano užsakymai“.

6.6.  Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjui pateikus prekės užsakymą ir Pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali pakisti, atsižvelgiant į prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius, tokius kaip prekės savikainos padidėjimas, informacinių sistemų techninė klaida, papildomos su prekės pardavimu Pirkėjui susijusios išlaidos (LR CK 6.313 str. 7 d.). Pirkėjui tokiu atveju nesutinkant įsigyti prekę nauja kaina, bet kuri iš Šalių, įspėjusi apie tai kitą Šalį, turi teisę nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį. Šalys susitaria, kad nuostoliai, susiję su pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimu šiame punkte numatyta tvarka, neatlyginami.